Isnin, 10 Disember 2012

Weekend

Assalamualaikum..

weekend baru ni tak pi
mana-mana pown
cuma balik rumah mak aku ja
kat juru (dekat ja he..he..)

aktiviti pown tak da apa aktiviti nak buat
cuma semalam pi menghabiskan duit
borong barang electric kat Pensonic
he..he... bab-bab nak menghabiskan duit
serah la kat aku

aku pown tak tau ada warehouse sale
minggu lepas kat kilang Pensonic
tu pown ayah aku yang habaq
sebab ayah aku pi beli mesin basuh baru, mesin lama dah rosak
ayah aku kata start 7-9 Nov
nasib baik sempat

aku pi sampai 2 kali sebab tak puas hati
1st pi tu aku beli 1 barang
dok lama kat situ tak terfikir
nak beli apa
sebab banyak sangat barang depa offer
balik dengan 1 barang tru ja

balik rumah baru terfikir nak beli
apa lagi hikk...hik...
pi lagi sekali, nasib baik dekat
10 minit ja dari rumah mak aku
warehouse Pensonic tu belakang
Auto City ja

18 ulasan:

Mimie berkata...

shopping sakan ke

Syamimi Saad berkata...

kak..orng ppuan ni memang selalu dikatakan pndai menghabiskan duit..tp habiskan duit dijalan yang benar kan..hehehe..
mcm akk la, beli brng letrik yang ada gunanya..bukan saja2.. ;)

Mia Kassim berkata...

mmg gitu selalu, di rumah suda plan apa yg nak di beli, sampai tempat terus lupa...hehe

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

hehe syoklah kalau de sale cmni, mesti rambang mate sume nk tuka baru kn kak,hihihi

Unknown berkata...

wah shopping..ujung tahun ni biasa la..bonus nak masuk ni..hihihi

haryati berkata...

beshnye shopping brg letrik...

deq's qienz berkata...

bestnya gi soping²

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie..

sakan jugak, tapi x melebihi had he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie najib..

yup..betui tu

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mia...

tu la, sebab rambang mata tengok banyak sangat..tu yang lupa habis

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshahfeza..

tau tak pa he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

zee suhaini..

bonus dah masuk & dah habis raya hari tu.
ni nak tunggu CNY pulak he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

haryati faizal..

tambahkan koleksi & sempitkan rumah he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

deq qienz...

sapa ta syok kalau shopping kan, orang pompuan la paling syok (",)

Deq's Qienz berkata...

compom kak.tp kan dq kalo xberduet xmasuk shoping..hahaha..ada saja y bkenan mau nk geram.
huhuu

Si Matatajam berkata...

Bestnya Kalau ada jualan besar2an camtu..mmg borong sakan la..

::NureeN:: berkata...

tu maknanya rambang mata hehehe

Pn Ayu berkata...

bestnyer ade warehouse sale :)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...