Sabtu, 8 Disember 2012

Kalendar 2013

Assalamualaikum

hampa semua mesti ada yang dah dapat
kalendar 2013 kan....
ha.. tahun ni company aku bagi kalendar
lain dari tahun sebelum-sebelum ni
sebelum ni tiap-tiap tahun
asyik sama ja
 
tahun ni tema tetap sama
Sunsweet...
cuma patern ja lain, depa letak
pic orang yang masuk contest sunsweet
yang company kami anjurkan


 
hampa mesti pernah tengok iklan ni kat TV kan (",)

 
 
 

 

 

 

 

 

 
alamak terbalik pulak ,.. sweet kan (",)

 

 

 

 

 
best kan... jadi femes sat,
kalendar ni company kami bagi jugak kat customer & supplier

 
yang ni menyibuk hik...hik...
 
 
 
 


21 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

cantiklah sis...nak satu...bley pos tak... he he he... (gurau-gurau...) ^_^

ecadwinkyasha berkata...

comelnya.hehehhee

Si Matatajam berkata...

Cantik.. Pos la ke Langkawi ni satu..ha ha...

deq's qienz berkata...

slamat mlngkah ke tahun baru..smg tahun 2013 akan lebih baik dr 2012 ya..insyAllah Amin :)

eita berkata...

comel....

pos sini satu..heheheh

Misya berkata...

Comelnya kalendar tu.. Saya lum ada lagi kalendar 2013. Hehe.. Ada tag u dalam segmen..:) http://www.aimisyahirah.com/2012/12/segmen-jom-up-follow-by-be-log-meow-mew.html

Mimie berkata...

nih gmbr pemenang contest sunsweet kan

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

sweet la kalendar sunsweet tu, kene betol ngn namenye,

heee wah cun nye pic last tu =)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

farah...

saya pon suka , cantik (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

eca...yup comel

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.m,

saya pon dapat 1,.. hik...hik...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

dieq qienz..

insyaallah...amin

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

eita...

tak boleh, akak pon dapat 1

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

aimi syahirah...

memang comel
insyaallah

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...

ya betui ... ada masuk jugak ka contest ni

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshafeza ..

he..he..

Tanpa Nama berkata...

alamak gambar saya ada dalam kelender tu hehehe..& gambar anak saya sekali tunggu juga bile sunsweet nak pos kelender ni hadiah yg lain dah dapat dah

Fatin Diana berkata...

sampai sekarang tak dapat lagi kalendar 2013 -__-

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

NANA..
he..he...gamabr awak yang mana (",)
tak pasti depa nak hantar bila

Tanpa Nama berkata...

gambar anak saya bulan march 2013
gamba saya & husband bulan november 2012 yang jalan pegang tangan tu hehee
masa join contest sunsweet tu anak dapat no 2 kategori lovely kid
saya dapat saguhati kategori lovely couple :)
voucher dah selamat pakai,
tp barangan sunsweet ada lagi kat umah ada prune dalam botol, ngan jus bagai

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Nana..
tahniah., dah nampak bualn march & nov punya (",)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...