Rabu, 12 Disember 2012

Laparnya

Assalamualaikum




tak sabar rasanya nak tunggu pukul 12
walaupon lagi 5 minit
sebab lapar sangat ni, perut pon dah berkeroncong
kemarin MC jadi tak amsak nasi la aku
cuma masak tomyam
makan tomyam sampai ke malam
jadi hari ni lapar awai la
sebab kemarin tak makan nasi

cepat la jam...


15 ulasan:

Deq's Qienz berkata...

tu dia pic ats tuh.mmg nmpk sgt akak xsabo nk mkn nihh..dq dah mkn.heheh

fandyzblog berkata...

memang sah lapo sampai taip2 pun salah :P

Mimie berkata...

makan la

::NureeN:: berkata...

oo mknk tomyam kosong la... klau nureen wat tomyam nasi pon masak kira mkn nasi berkuahkan tomyam.. mcm mkn bihun sup perghhh layannnn

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

deq..

ya la , kemarin sbijik nasi pon x masuk dalam perut ni.
pagi ni pon x sempat makan, tu yang lapar sangat

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

fandyz..

sah..sah.. sangat, lapar tahap gaban (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...

kenyang...tadi duk tggu jam 5 minit lagi.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nureen..

makan tomyam & mee ja. malas nak letak nasi (",)

Mia Kassim berkata...

saya pun kadang2 macam tu...belum 12.30 perut suda berkeroncong dengan hebat..sbb tu selalu simpan kudapan2 dalam laci di opis..hehe

Mimie Najib berkata...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..sedapnya tomyam..dah la pagi tadi minum air milo semata2.. pastu takde selera nak mkan pape.. mesti akk msak tomyam sedapkan.. nyum3..

Cinta Misteri berkata...

Lunch apa td? Wktu rihat kita sama lh..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mia..
kudapan tu ada , tapi x kenyang..sebab kemarin tak jamah nasi (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie najib..

mesti la sedap (masuk bakul angkat sendiri)
ngeh...ngeh...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cinta misteri

lynch tadi makan nasi ayam + laksa + air asam
he..he...

Si Matatajam berkata...

Akak dah biasa kalau x makan nasi pun tak pa dalam satu hari tu..

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...