Rabu, 19 Disember 2012

Weekend Yang Sibuk

Assalamualaikum

he..he...
ada ka orang sibuk waktu weekend
aku ja
bukan sibuk keja, sibuk jalan sana sini
biasa la kaki ni kalau tak jalan
akan rasa gatai-gatai nak jalan jugak (",)

hari ahad tu pi 3 tempat
attend kenduri kat parit buntar
kenduri tu rumah bapa sudara husband aku
lepas habis makan
bapa saudara dia semawa nyok muda (kelapa pandan)
apa lagi,... ambik la
punya banyak nyok muda kat rumah dia
tak salah aku ada 5 pokok
1 tandan 23-25 biji
kalau 1 pokok ada 8 tandan dah berapa biji kan
banyak tu...
buat air minum sejuk2 memang terbaik...

lepas habis kait buah nyok
nak pi bayan lepas pulak
kenduri saudara sebelah mak aku pulak
kat bayan lepas

pastu terus pi Pesta...
he..he...
dengan pakai baju kurung moden (",)
nanti aku kong si pic






12 ulasan:

Mimie berkata...

memg sibuk la nih kan kan kan

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie..

ya la tambah2 bulan dec, waktu cuti sekolah..banyak kenduri nak attend

Hayati Harun berkata...

hari ni follow sini..:)

Haryati Faizal berkata...

mang bz tahap gaban ni...gaban pun tak bz camni...hihi

Zura@Iwan berkata...

wahh...mmg sebuk weekend u yer..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

mmg nampak sibuk pun tu hehe

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

HARYATI HARUN..

tq FOLLOW (",)
MENYUSUL NANTI

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

haryati faizal..

tau tak pa
hik...hik...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

zuraiwan..

bulan nak attend kenduri (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

wanieys..

(",)

Si Matatajam berkata...

Tu diaaa pi pesta ngan baju kurung moden tu..Vogue abih tu..hik hik...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.M..

tu la nk buat cam na dah gedik2 sangat nak pi hik...hik...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...