Rabu, 12 Disember 2012

Selera Tak Padan Ngan Orang

Assalamualaikum

alhamdulillah kenyang...
punya lapar lunch tadi,
nak tau aku makan apa? he..he...

kalau hampa dengar pon terkojut (",)
lunch tadi aku makan nasi ayam + laksa + air asam
"selera tak padan ngan orang"
(",)

info : aku memang suka makan


15 ulasan:

Mimie berkata...

mcm sy jugak kuat mkn

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh saye pon kuat mkn,,xkesahlah kak, jnji senang hati,hihihi

eita berkata...

kalu tengok pada menu memang banyak tu..

Farah Waheda Wahid berkata...

kalau memang suka makan....lepas tu makan banyak mana pown badan tak naik tak per sis... hu hu hu... memang heaven dan terbaek ler... ^_^

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...

sama , good (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshafeza..

ya la, janji senang hati & kenyang

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

eita..

erm...banyak (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

farah...

memang badan susah naik, tapi kalau preggy cepat pulak naik macam belooon he..he...

QasehnyaRania berkata...

jenis badan susah nak naik tak apa..
:D

sekali skala tak pa kot,jgn slalu plak ;D

Mimie Najib berkata...

aik kak..membela apa tu..hahah..sama je ngan sy ni..pas mkan perut crok crek minta diisi lagi..ahaha

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

qasehnya rania..

he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie najib..
tu la., bila makan rasa kenikmatannya (",)

Eca Dwinky Asha berkata...

lama xmkn laksa =,="

Eca Dwinky Asha berkata...

lama xmkn laksa =,="

Si Matatajam berkata...

Xpa la makan banyak badan maintain cantik..huwaaaa jeles... Hi hi

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...