Sabtu, 15 Disember 2012

Celebrate Anniversary

Assalamualaikum..

kemarin anniversary aku
yang ke 4
kami celebrate biasa-biasa ja
cukup untuk ingat
 
 
sebenarnya dah ada dalam pala otak ni nak makan apa
saja buat-buat tanya (",)
 
 
 
secret recipe
balik keja aku terus pi secret recipe beli 2 potongkek ja
sebab kami 2 ja nak makan
malam tu duk umah mertua, tapi mertua tak da
beli 2 potong ja la, beli banyak nanti membazir

 
cake chocolate walnut
sedap....

 
lama sangat tunggu en.hubby tak balik keja lagi
depa ni apa lagi, memunggah la
tok pulak tak da kat umah, lagi sakan la

 
tengok tu baldi mop lantai pown depa main

 
kasut aku pown sekali
haish...

 
sempat lagi adik nak suruh aku snap gambar dia (",)
sebenarnya dia menari, aku malas nak buka video..
tu yang nampak menyenget he..he...
 
 


6 ulasan:

Mummy GreenyHouse berkata...

Happy anni! :) Moga kekal bahagia hingga ke syurga..

Wah..sonok je budak comel tu..ehh..main kasut merah stiletto ke?hihi :p

Farah Waheda Wahid berkata...

happy anniversary sis.... semoga dimurahkan rezeki, jodoh berkekalan sehingga ke akhir hayat dan bahagia selalu hendaknya... ^_^ aminnn

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

happy anniversary sis..moga ikatan perkahwinan yag dibina berkekalan hingga akhir hayat

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tq..semua (",)
amin

Mimie berkata...

Happy Anniversary

Si Matatajam berkata...

Hepi belated Anniversary dear..Moga bahagia hingga hujung nyawa dan bertemu di syurga...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...