Sabtu, 29 Disember 2012

Apa Aku Beli Kat Pesta

Assalamualaikum

hampa nak tau apa aku beli kat pesta hari tuu..
he...he.... sebenarnya tak beli apa-apa pon
beli sikit-sikit ja (",)
 
masa pi kali pertmama tu pi jalan-jalan ja
& main-main ja, tak beli apa-apa pown
pi kali ke2 mula la borong
tapi, tak banyak siki-sikit ja
 
nak tau apa dia, mai sini tengok
kat bawah ni
 
 
 
aku dapat half moon 2 helai,
pashmina 2 helai,
shawl 1 hellai & tudung senang pakai (",) 1 helai

 
yang dah lama janji kat akak & dah lama cari
dekat pesta jumpa terus beli
siap beg mickey mouse lagi (",)

 
telekung kakak

 
kasut untuk kakak & adik

 
tak lupa jugak (",)
kasut kulitpilihan my hubby
fitftop untuk aku (ramai orang pakai aku pown teringin)
hikk....hikk... (pantang tengok trend terbaru)
 
 
ha...yang ni tak beli, ni dapat
aku baling gelung masuk botol dapat mickey mouse tu
rabbit kecik tu saut itik (",)
semua mainan kami main, dapat 2 ni ja
 
 
 
 


10 ulasan:

TiranaAduka berkata...

menarik!

nik ros berkata...

byk gak shoping tu :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Tirana Aduka

(",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nik ros..

ok-ok ja, x banyak sangat

miz ruha berkata...

adik kakak punya kasut cantik... ^_^

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

miz ruha..

sebab tu ladepa nak beli sangat (",)

QasehnyaRania berkata...

byk utk anak2 kan ;D

Mimie berkata...

byknye borong

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh besnyer banyak borong,,paling comel ialah kasut kakak n adik tu

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

wah bershopping sakan gak ni hikss

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...