Khamis, 27 Disember 2012

Hari Ke 3 Adik Sekolah (",)

Assalamualaikum

hari ni dah masuk hari ke 3 aku hantar adik pi sekolah
sekolah dengan kakak

hari pertama tu
dia nangis nak ikut aku pi keja, tak mau pi sekolah
kakak rilek, tapi macam nak nangis jugak
sebab tengok adik nangis
(kakak sensitif sikit)

balik petang aku pi ambik
tak mau balik pulak... ha sudah
siok main palyground kat sekolah sampai tak mau balik (",)
jenuh pujuk

hari ke 2 nangis jugak nak ikut aku, kakak steady
sebab dah biasa sebelum ni, hari pertama ja
dia macam nak nangis jugak
adik waktu balik pown tak mau balik jugak
haisshhh....

hari ni pi hantar
adik masuk dalam sekolah jalan sendiri
masuk terus duduk
tengok kawan-kawan,..
nangis ?
hari ni dah tak nangis (",) yeaay....
berjaya
kakak dulu 2 minggu nangis masa pagi-pagi pi hantar




12 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

dia dah syok la tu...dah ramai kawan... ^_^ ngee...

Mimie berkata...

dah syok la tuh...dh rmi kwn kan...

Haryati Faizal berkata...

baru nak suaikan diri ngan kawan kot kan? dh ok takde apa la...

Che Rosliza Che Mat berkata...

dah seronok ramai kawan..

wantie berkata...

untung si adik sebab ada kakak sebagai peneman . idak le nangis lama mcm kakak kan..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

FARAH..

TU LA, MEMULA TAK KENAI ORANG .. PASTU DAPAT KAWAN TAK GADUH DAH LA (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

MIMIE..

BETUI TU

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

HARYATI..

YA LA, HARI PERTAMA TAK KENAI SAPA, CUMA KENAI KAKAK JA (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

CHE ROSE...

(",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.WANTIE..

TU LA, KAKAK DULU SORANG2 TU YANG LAMA SKIT NAGIS, SEMENTARA NAK BESA (",)

Kakzakie berkata...

adik bijak..
kakak dah follow sini juga yg ke 103

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

dh ramai kawan seronok la hihi

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...