Isnin, 31 Disember 2012

Seharian Blog Menyepi

Assalamualaikum

kemarin seharian blog aku menyepi
sebabnya kemarin aku pi kenduri kat SP (sungai petani)
rumah member husband
balik dari kenduri tu husband tanya nak pi mana area SP ni
aku cakap tak tau
fikir-fikir punya fikir kereta dok jalan
last-last dah sampai kat kepala batas (balik ikut jalan lama)
jadi, tak pi mana la
singgah kat RR ja (Hentian Rehat & Rawat kat bagan)
lagipon kakak cakap nak pi pantai
singgah la dah alang-alang lalu situ
 
 
 
haruslah bergambar dulu kan..
(kat rumah mak aku)

 
adik punya keja
makan kek dalam kereta

 
kakak senyum sampai senget

 
adik muka masam, baru bangun tidor

 
kakak & adik suka pantai

 
 
 
 
 


13 ulasan:

Unknown berkata...

besz nyer g pantai ,lama dah ain xg pantai huhu..

deq's qienz berkata...

owhh ptut tak nmpk upenya g mkn knduri..ehh akak org mana ya?? nper xlajak mai alor staq :)hihii

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

wah cantiknye tuan blog,hehehe yg adik tu muke masam tapi sempat lagi tunjuk peace tu hehe lawak jek

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tuan blog cun...saya ni 4 hari xonline komen 200++ jenuh nak membalas kihkihkih...

haryati berkata...

jalan-jalan tepi pantai...syok tu...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cik ain..
memang bset, anak2 main kat pantai sambil kita tenang fikiran

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

deq...
alor star jauh tu deq. orang penang JURU. nak langgar pi jauh gak la..tengok la kalau2 ada pi sana saya inform (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshahfeza..
TQ (",)
yang adik tu muka masam sebab baru bangun tidur, terus nak main tu yang jadi macam tu

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

wanieys...
TQ (",)
tak pa pelan-pelan

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

haryati..
syok (",)

Bunda_nora berkata...

jln2 kat pantai ..best nyer..dah lama tak gi laut..

Mimie berkata...

cantik tudung

kinara kinatara berkata...

kembar ke nie kak...sama ja mukanya...:)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...