Selasa, 4 Disember 2012

Parit Buntar

Assalamualaikum..

sabtu lepas attend kenduri kat Parit Buntar
kenduri tu rumah kawan aku
semasa belajar sama-sama kat ILP dulu
nama dia BAM hee...hee...
sebab apa kami panggil dia BAM
sebab dia tembam (",)
 
berbalik kepada kenduri
bukan dia yang kawen tapi kakak dia
kakak dia tu umur sama aku
kira kawan jugak la
sebab dulu masa praktikal
pernah duduk rumah sewa sama-sama
 
disebabkan hari tuh sabtu
husband aku tak leah pi sebab dia keja
aku ajak kakak aku teman
masa kami pi tu tak hujan
tapi masa balik hujan
tak boleh la nak merewang-rewang kat
pekan Parit Buntar
"asyik nak merewng ja kaki ni kan"
 
 
sebelum pi haruslah bergambar dulu (",)
 
 
adik & kakak nak bubuh bedak sendiri
akhirnya dah jadi macam hantu


 
abaikan towel yang dok sangkut kat belakang tu

 
ni la pengantin tu nama dia Syada
suami dia izzat (kalau tak salah sb tak ingat)

 
yang hujung sebelah kiri tu lah
BAM
see aku duduk macam tu nampak Gemok

 
ha...ni baru kurus (",)

 
peace...

 
ni la kakak aku yang teman aku tu
 


13 ulasan:

Mimie berkata...

pandai ye bergaya dgn tudung bwl...sy reti shawl..bwl nih kureng sket

are_lin@yu berkata...

comelnya cantik sgt ! ;-)

Syamimi Saad berkata...

huii..cantiknya akk ni.. :)

akkk, dah tgk kat blog pink ummi? tahniah kak..cpat2 tgk..ada hdiah tuk akk.. :)

Si Matatajam berkata...

Cantiknya..pandai bergaya ngan tudung bawal na..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie..

tengok orang pakai cantik, saya pon try he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ayu..

tq, ayu pon cantik jugak (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie najib ..

ta (",)
ya ka dapat, tak sangka

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

matatajam,,..

erm..boleh la (",)
tgk org pakai cantik

AtieYusof berkata...

sy pernah tinggal kt Parit Buntar..lama dulu...:)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

atie...

ya ka..(",)

Suria Amanda berkata...

mana ada gemukk...elok jer akak tgok..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

k.amanda

pic msa dok ngan pengantin tu, kan saya tunduk nampak macam gemok (",)

QasehnyaRania berkata...

cantik2 model dalam majlis ni..

dis berpa hb ?

jgn lupe buat n3 yer..pastu gtau ciksu..leh datang jenguk ..

in shaa ALLAH

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...