Khamis, 6 Disember 2012

Pagi Yang Tak Indah..Sebab Kena Kutuk

Assalamualaikum..

pagi ni rasa macam tak segar ja
sebabnya..blog aku dah kena kutuk 
sebelum ni asyik dok tengok blog orang ja 
kena kutuk 
pagi ni blog aku pulak , tersentap jugak la (",) 

tapi, apa pon aku terima
sebabnya aku ni pon bukan pandai sangat dalam berblog
baru ja nak belajar
bagi aku asal , boleh tulis , dapat kawan blogger
sudah ...
tapi, dah kena kutuk cam ni rasa macam
nak duduk bawah katil x mau keluar dah
he...he...

hampa nak tau
dia kutuk apa blog aku ha...

tengok sini


info : tension jugak, rasa macam terbantut nak berblog

16 ulasan:

fandyzblog berkata...

Alah.. tak teruk lagi tu.. biasa2 jek .. :)

Zee Suhaini berkata...

jangan tensi-tensi...

salam kenal ye...dah follow sini..

are_lin@yu berkata...

hehe kena kutuk sbb kempunan durian tu..ihhi

QasehnyaRania berkata...

jgn tension2 yer..
cool ;D

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

fandyzblog..

memang tak teruk, tapi sentap jugak la

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

zee suhaini..

salam kenal jugak , nanti saya terjah ye (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ayu..

he..tu la pasal, dia kutuk kow2 sebab x leh makan durian
ha...ha...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

qasehnya rania..

tertension jugak ni

Mimie Najib berkata...

kak..kutukan akk xhebat sngt macam kita kena tau..ni gara2 pulut durian akk, dia dah tak tntu arah nak kutuk apa..hehe..pndai akk pasang jerat..hehe..

sabar ye kak..yng penting 'ada haku kesah'..kan kak..hehe

Haryati Faizal berkata...

takpe...jadikan sbg pembakar semangat tuk blogging ye...

Si Matatajam berkata...

Kira ok lagi tuh ha ha.. Takpa kutukan membina ni..jgn nyorok yek..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie najib..

he...he...ya la kan. banner akak ni akak suka sebab coluorful, jiwa muda. dia x suka sebab dia taste orang tua kah..kah..kahh..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

haryati faizal..

tq..(",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.M...

tu ar inagt nak nyorok x mau keluar dah hee..hee..

::NureeN:: berkata...

alahaiii.. klau blog nureen lg sentap kot huhuuu

Mimie berkata...

dah bace tp tak teruk mane pun kan

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...