Jumaat, 21 Disember 2012

Kalau Orang Menyombong

Assalamualaikum

aku?
senang ja... orang tu nak menyombong biar la kan
hari-hari tegur
hari-hari senyum 
hari-hari komen
last sekali sampai aku naik muak
biar lantak kat dia
biar dia menyombong sorang-sorang
bukan tak dak kawan lain dah
bukan tak dak orang lain dah
ramai lagi
bukan dia sorang boleh jadi kawan
bukan dia femes pown
pleaseee......
(",)

tak kan tegur sampai dia yang tegur aku
kahh...kahh...kahh...



info : tak dak kena mengena dengan sapa-sapa hik...hik...

11 ulasan:

Mimie berkata...

lain mcm jer

Deq's Qienz berkata...

betul kak..saya setuju..hahaaa terbaekk daa

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...

tak dak kena mengena ngan sesapa (",)
saja nak wat entry ni

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Deq...

Good .. (",)

Hayati Harun berkata...

hihihi..sipi..sipi..sape tuh

Mimie Najib berkata...

menyombong dalam blogging ke kak? hehe.. tak sampai kemana pun kak.. :)

*kita tak sombongkan* ;) hihihi

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

haryati

tak da sapa-sapa (",)
saja nak wat entry

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie najib

tak la..sesaja buat entry
tak da sapa yang sombong

Si Matatajam berkata...

Ruginya kalau jadi org sombong...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.M

tu la kan, memang rugi

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

xdpt apa pon klu menyombong ni

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...