Khamis, 20 Disember 2012

Jawapan Kepada Soalan Kemarin (",)

Assalamualaikum

aku bukannya saja-saja nak buat
teka teka kemarin
bukan jugak saja-saja nak bagi hadiah
pasai apa aku pilih 4 pemenang
bukan jugak saja-saja
ada makna semuanya

aku terfikir apa salahnya kalau bagi hadiah kat
orang yang selalu baca & komen blog aku kan
aku nak bagi sebab
minggu lepas hari ulang tahun kawin aku
sebab ulang tahun kawin aku jugak aku
nak pilih 4 pemenang
sebab aku kawain dah 4 tahun
jawapan dia .....
jeng

*
*
*
*
*


jeng

*
*
*
*
*

Taaaaraaa.....



10 muka orang semuanya
dah tau kan sapa pemenang (",)

sila lah bagi aku detail hampa
  1. nama penuh
  2. alamat
  3. no. telefon


K.M (si matatajam)
jawapan K.M betui , tapi sory na
K.M terlambat beberapa minit


11 ulasan:

Deq's Qienz berkata...

alamak terlepas la pulak teka2 nih..huhuu btw thaniah pd mereka ya menang.

Unknown berkata...

yessss... menang.. hehehe dah emai dah...

www.papablogger.my

haryati berkata...

tahniah kpd yg teka betul ye...

Syamimi Saad berkata...

alamat..terlebih 1 la pula..xpe2...bukan rezeki..hehe..

tahniah pada pemenang.. :)

mia izzati berkata...

woooo terlepas pandang lakk dennn..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tahniah yer...
sila email kat saya detail
yang tak menang tu lain kali kalau ada cuba lagi (",)

Myra Jay berkata...

Tahniah..

MJ terlebih sorang :D

Mimie berkata...

tahniah kpd pemenang

Unknown berkata...

tahniah buat mereka... terlebih satu aje.. hikhik...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

tahniah yg terror teka hehehe

Mommy_ima berkata...

maaf lambat reply, sbb x dpt online..sy dah email :)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...