Rabu, 19 Disember 2012

Kalau Tak Beringat

Assalamualaikum

nak cerita pasai pic yang
aku post pagi tadi
sebenarnya tu lens (contact lens) aku
weekend hari tu balik rumah mertua & tertinggai kat sana
container lens tu
yang 1 lagi lens pulak tinggai kat rumah mak aku
container spare tak tau anak2 pi buang kat mana
depa ni tak boleh nampak
barang aku, semua depa nak main
nasib tak pakai lens aku
hik..hik..hik..

itu la padahnya kalau tak beringat
"bukan tak mau beringat, tapi dah anak dua ni maca-macam lupa"
pernah hampa jadi pelupa macam aku (",)

kemarin pi ambik adik pon terlupa lagi
nak ambik container lens tu
hari ni harap-harap ingat




12 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

farah pown pernah jadi pelupa cenggini kak...ye lah biler banyak mender nak ingat...cenggitulah jadinya... ^_^

haryati berkata...

yati pun pakai lens jugak, tp setakat ni tak penah la tertinggal bekas lens tu...alhamdulillah

Z.u.r.a and I.w.a.n berkata...

oo pakai lens yer? rabun ke?

ingt ke tiggl lens..rupanya container dia..hehe

suwara entertainment berkata...

hehehe. samalah ngan saya. kdg2 lupa taruk brg kt mane. saya ni dah masuk 30 series ni pelupa kemain. haha

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

saya xpakai lens :-)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

FARAH..

MAKIN MENINGKAT UMUR , MAKIN BANYAK MEMORI HILANG

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

YATI..

NANTI AKAN TERTINGGAL HE..HE..
JUST KIDDING

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ZURAIWAN..

ERM...MATA NI KURANG JELAS, SEBAB TU PKAI LENS. X SUKA PAKAI GLASSES, TAPI AKAN PAKAI JUGAK NANTI (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

SU RYA..

(",)

Si Matatajam berkata...

Banyak yg nak difikirkan tu ye dak!

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.M..

ya la..sampai x ingat benda yang kecik tu

Mimie berkata...

kalo tak igt nih la padahnye

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...