Sabtu, 1 Disember 2012

Senam Tubi kempiskan Perut

Assalamualaikum..

ha...
nak kongsi ni
mai kita belajaq senam tubi
untuk kempiskan perut
 
  • duduk atas step dengan kaki diangkat dari lantai dan disandar ke belakang sejauh boleh sambil seimbangkan berat badan.
  •  
  • perlahan-lahan tubuh dirapatkan ke paha tangan disilang ke bahu.
  • luruskan kaki bila kamu menyandar ke belakang untuk ke posisi mula.ualng sebanyak 10 kali.
 
 
 
SASARAN : KEMPISKAN PERUT
 

20 ulasan:

Si Matatajam berkata...

Dah lama x senam tubi..patut la tyre ni makin bertambah..ha ha..

nora berkata...

biasa cuba tapi tak amalkan..tak berhasil la jawabnyer..

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

kene start balik buat ni,heheh

eita berkata...

selalu jugak buat..
tapi yg selalu malas buat tu pun sama banyk je..heheheh

miz ruha berkata...

dah lama tak buat.. hihi...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.M...

he..he...kena start balik la tu (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nora...

buat smggu skali or 2x pon dah cukup, kama kelamaan mgkin akn kempis (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshahfeza...

ha...senam jangan tak senam (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

eita..

biasa benda yang nak nampak cantik tu la selalu malas...
akak pon bukan selalu senam ni.
(tak suka senam sebenarnya)
he...he...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

miz ruha...

start buat balik (",)

Deq's Qienz berkata...

Alhamdulillah perut sy dah kempiss..hhaaa..gurau je. nice sharing, slmat mgempiskan perut ya kak.

Cinta Misteri berkata...

Wahhh... 8.. 8 lagi.

cerita best berkata...

dh lama pakjoe x bt....nk try wat le sekarang hahah

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

deq qienz...
kena buat jugak la, sbnya anak dah 2, nanti perut jadi macam belon pulak.
he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cinta misteri...

hee...hee...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cinta misteri...

hee...hee...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

pakjoe..

awak tu xyah buat, tgk dh mcm tiang.
hee...hee...lawak ja, jangan marah (",)

Mimie berkata...

dulu rajin gak buat...skang mls...huhuhu

Dianaa berkata...

benda ni betul! sebab masa FD kan kem PLKN dulu, cikgu cakap macam tu. buat hari2, insyaAllah perut makin kempis :)
good luck! ^^ hehe

QasehnyaRania berkata...

zaman dok asrama dulu ghajin.bgun pagi, sangkut kaki kat hujung katil ..sit up..haha..

kempis la sat, pas makan buncit semula...haha

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...