Jumaat, 23 November 2012

Tak Tau Nak Masak Daging Kambing Macam Mana

hari tu kawana husband
ada bagi daging kambing
dalam 300 gram
tapi, aku tak tau nak masak macam mana

orang kata
kalau tak pandai masak
akan bau hamis
nak masak apa tak bagi bau hamis
takut simpan lama-lama nanti
tak boleh makan pulak

google search


13 ulasan:

Sue-Rya Qistina berkata...

huhuhuhu..x pernah lg masak daging kambing

PinkUmmi berkata...

sy tak makan dgg kambing

p/s * sorry yang...sy terlepas pandang...confuse sebab nama awk hampir2 sme dengan blogger yg lagi sorg tuh...nama ayh korang pun sama....sy dah masukkan nama awak dlm list...cube tengok....tak silap saya no.30

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sue rya...

sy pon x pernah sebab tu tak tau nak masak mcam mana
he...he....

fandyz berkata...

Salam, saya memang suka kambing.. paling senang buat sup la.. rebus dulu buang kasi ilang bau die..pastu dah boleh masak sup power! :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

pink ummi...

dulu sy pon x mkn, tp sejak keja tmpt keja ni diorang selalu bt kndri daging kambing...rsa sedap, orang yang depa tempah buat pandai masak, tak berbau

tak pa...igt dah terlepas tadi (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

fandyz...

ala 300gram isi jer
kalau skali tulang ok la buat sup

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

masak kari,,pastu de kentang sikit, tomato sikit,heheheh

fuh memang sedappp,,

sebenanye xpandai n xpenah msk pon lagi,haha selalu mak yg msk, saye tggal duduk n ngapngap jek =p

Nurul Aini berkata...

hehe..selain kari yang lain tak berapa pasti sebab jarang makan daging kambing..dalam tahun ni rasanya tak makan lagi daging kambing ni..hehe..selamat memasak kak.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshahfeza..

tu la pasal, slalu dok ngapngap jugak,..msak x pernah

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nurul aini..

selalunya dk nampak org buat kari ja la

Si Matatajam berkata...

M pun x pernah masak daging kambing.

RedRose berkata...

try la buat stew. I pun tak pernah masak tapi pernah mkn stew kambing. delicious I tell youuuuu. ^__^

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

redrose..

pernah makan daging kambing stew kat hotel, tapi kalau buat sendiri takut tak menjadi la pulak
ngeh...ngeh...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...