Jumaat, 2 November 2012

Nasi Kandar

hari ni lunch
makan nasi kandar, boss belanja
birthday dia esok
esok cuti , jadi belanja hari ni lah

aku sebenarnya tak makan nasi kandar
tak berapa nak jalan, dari dulu lagi
kalau nak pi sendiri tu
tak pi la....
dengan husband pun tak pernah pi
pendek kata tak pernah jejak
restoran nasi kandar
ni dak orang belan ja, layan ja...
he...he...


21 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

cantik!

Bui Junaidi berkata...

CAKAP DGN BOS,KAK BUI MTK BELANJA JUGAK..^_^

::NureeN:: berkata...

nureen klau p mkn nasi kandaq slalu kuaq x campuq juz mkn kuah daging msk hitam ja..
klau nk belajaq mkn p mkn kat nasi kandaq deen jelutong, dia ok x mcm nasi kandaq sgt ehehehhe...
keja area tanjung ka?

SURIA AMANDA berkata...

tp best kan?heheheh

::NureeN:: berkata...

polo U back

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ms.eady...tq (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

hehe..ka.bui kena mai keja sini lah

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nureen
ya ka...liza dok seberang, keja pon area seberang. memang dari dulu tak makan, tak tau kenapa he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

suria amanda
best sgt...sebab orang belanja hehe..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nureen..tq pollow (",)

wantie berkata...

prefer nasi melayu. sebab ala ulam ulam bagainya...

nasi kandar ni selalunya kekurangan dari segi sayuran. kalau sayur pun asyik kobis kobis kobis.. haish...

dah le tu di masak sampai layu..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

wantie...
betul tu, tadi pon sayur kubis ja.
ha..ha..

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

Cik belom penah makan lagi nasik kandar lah T.T

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

saye pon tak boleh pekena nasi kandar, walaopon da 4tahun blaja kt penang,hahah nnt pening2 gtu

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cik...
ya ka, tak pernah makan. cik orang mana?

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshahfeza..
he..he...saya dulu memang tak boleh langsung makan. kecuali kalau ada orang belanja, xmau bagi orang kcik hati (",)

are_lin@yu berkata...

klu nk tau nasi kandar feveret ayu..org utara lah ktakan..hihi

Si Matatajam berkata...

M ni kalau nasi kandar cuma layan yang orang Melayu kita jual kat pasar malam ja...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ayu..he..he..
saya walaupun orang penang tak jalan (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

M..sama la.
kalau belanja jangan bagitau beli kedai mana hehe..

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...