Sabtu, 10 November 2012

Buah Sukun

morning
dah terlambat kot nak cakap "morning"
he..he...
 
pagi ni
aku goreng buah sukun
untuk breakfast
tapi mesti ada orang tak tau kan
buah sukun
 
semalam
husband balik keja
bawa balik buah sukun
kawan dia bagi
 
aku cakap aku tak makan
tapi memang aku tak makan pon
dulu-dulu
pernah rasa sekali
rasa macam tak leh layan
he..he..
 
pagi ni
aku goreng, bubuh tepung, garam, kunyit sikit
dah siap try rasa sebab bau wangi
sedap la pulak..
dulu tak sedap , mungkin dulu aku
budak-budak lagi
 
husband cakap
kena potong nipis-nipis
baru sedap
 
 google search..
sebab semalam masa husband kupas & potong
lupa nak snap
 
 
sukun goreng
ni aku goreng pagi tadi
sedap....
 
 
 
 


6 ulasan:

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A berkata...

sis...memang potong nipis-nipis letak garam dan kunyit, pas tu x yah letak tepung... ekekeke...goreng...memang sodapppp.... yummylicious...^_^

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

saya letak tepung sikit, rasa macam cucur ubi goreng (",)

MarliaMarble berkata...

Lama aih tak makan sukun goreng..selalu tabur tepung camtu je..=D

nabila berkata...

Saya suka buah sukun. terliur pulak rasanya. haha.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

marlia masble..
letak garam & kunyit sikit bertambah sedap (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nabila..
sedap.

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...