Khamis, 29 November 2012

Rise Of The Guardians

Assalamualaikum..

ahad lepas
bawa anak-anak pi tengok wayang
cerita cartoon
Rise Of The Guardians

kami pi tengok cerita
Rise Of The Guardians
ni kat Jusco Bandar Perda
punya seronok
sebab dah lama aku tak masuk panggung
selepas bersalin depa dua
dulu aku rajin pi tengok
asal keluar gambar baru
mesti spend duit pi tengok
wayang (",)

besat gak cerita
Rise Of The Guardians ni
cerita ni diadaptasi dari
cerita dongeng

Rise Of The Guardians ni
mengisahkan sekumpulan pahlawan kanak-kanak
mempunyai 5 watak baik
1 watak jahat

watak baik terdiri dari
(Santa Claus, Easter Bunny, Tooth Fairy, Jack Frost and Sandman)
watak jahat pulak
(The Boogeyman) roh jahat
Boogeyman ni jahat
hasrat dia nak ambik alih dunia

dalam panggung tu dengar suara
anak-anak ja
kebetulan masa tu tak ramai yang tengok
sebab crita tu pon start 10 malam
pandai jugak depa tengok wayang (",)

lepas 45 minit
anak-anak pon dah tidur
kami 2 ja dok melayan crita tu
hee...hee...
lepas ni nak tengok wayang kena pi
waktu siang

tak sempat nak
snap apa-apa pic
sebeb tak bawa kamera
guna HP tak jelas
gelap sangat dalam panggung tu






*** Jangan terlalu berharap yang jalan filem ni serupa dengan buku, tapi filem ni menerapkan nilai-nilai kekeluargaan yang kuat, yang mampu menarik minat 42 peratus kanak-kanak untuk menontonnya





13 ulasan:

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

ramai kate cite ni best n sedih sikit =)

Sue-Rya Qistina berkata...

mesti tonton ni!

♥ Miss Hearty ♥ berkata...

waaaa..kite xtengok lagi.tskkk ;(

Mia Kassim berkata...

lama dah tak tengo wayang sejak beranak pinak ni...huhu

Deq's Qienz berkata...

Bestt ke..xtgk lagi la..hihii

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshahfeza..

best, pi la tengok (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sue rya..

wajib..sebab best

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

miss hearty..

pi tengok tau...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mia..

saya pon , ni pertama kali selepas beranak. hee..hee... 3 tahun x tengok wayang

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

deq qienz..

besttt....

Si Matatajam berkata...

Teringin la nak pi tgk..Khalish pun kata teringin nk tgk wayang..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

K.M..
bwa la khalish pi tgk, best. jan 2013 ada lagi crita cartoon nak keluar (",)

Mimie berkata...

rmi kate citer nih best

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...