Sabtu, 24 November 2012

Nikon S2600

balik dari sekolah kakak
hari tu aku pi shopping ni la
Nikon S2600
sebenarnya kau nak beli model lain
tapi pi beli Nikon S2600 ni
(",)
 
Smart kan....
sehingga 5x Zoom


14 megapixel



nipis je kan...




 
ectualy aku nak beli yang murah ja
Model Nikon L25 RM259
memandangkan anak-anak aku
kecik-kecik lagi
nanti jahanam kat depa ja
kalau beli yang mahai
 
handphone akupon la ni
dok baling-baling dah
tunggu masa nak KO kot
dok tenyeh sana sini
bukan boleh beli benda mahai
 
tapi disebabkan terpikat
aku beli gak la Nikon S2600 ni
baru ja keluar Feb 2012
kelebihan dia Li ion Batery
yang L25 tu guna AA batery
tak boleh charge
 
tak la mahai sangat
tambah lagi berapa ja
offer....harga sebenar RM400++
aku dapat RM 300++
ok la kan...dari tak dak
 
tapi, tak la sehebat
DSLR hampa
 
 dulu dah ada camera digital
tu pon ehsan dari kakak aku
eh..salah,
memula aku pinjam pastu
dia beli lain, aku buat harta
 
then anak aku hempok
sampai terpadam tak leh guna dah
kesian.... 
 


Tiada ulasan:

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...