Jumaat, 23 November 2012

Berkelah @ Batu Hampr Junjung Part 2

he...he...
jangan marah ar..
ada sambungan part berkelah hari tu
(",)
mesti ada orang cakap
aku ni tak betui
ya la kan, belum habis cerita
dah keluar entry lain (",)
sebenarnya saja nak buat hampa tertunggu
tertunggu ka hampa, persan gila aku nih
 
ok la, bagi yang tertunggu tuh
Layan adik & kakak mandi
 
 
memula don tepi ja, takut
(pinjam abg ikhwan punya pelampung)

 
baju biru tuh abg ikhwan, sepupu depa
anak abang aku

 
 
abg ikhwan tak takut , sebab selalu mandi pantai 

 
my hubby tengah layan adik,..
 
 
adik dah berani, seronok main air

 
azfar zuhair ponnak naik pelampong jugak

 
sempat lagi adik nak buat peace

 

 

 
berehat sebentar

 
kakak tak turun lagi, sebenarnya
kakak takut air jugak .. main kot tepi ja


 
seronok main pasir
 
 
wah...adik, banyak pose

 
depa tengahmandi, tiba-tiba hujan
berlari la semua orang pi cari pondok

 
nasib baik la, disini disediakna banyak pondok

 
yang ni anak sedara aku yang paling besar
noramni najihah (ghah)

 
dia dok mlayan anak-anak aku
kakak dah berani amsuk dalam air



 
nak pi tempat lain  pulak adik


 
ayah tengah melayan 2 bradik tuh

 
aku pon x lepaskan peluang (",)
 
sebenarnya ada air terjun yang tinggi kat sebelah
kami tak mandi kat situ
sebabnya takut nanti budak-budak ni lemas
& ramai india lelaki yang mandi
takkan nak bercampur kot
 
 
 
 


2 ulasan:

PinkUmmi berkata...

bestnya berkelah

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

pink ummi..

memang best..tambah pulak ramai-ramai

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...