Jumaat, 23 November 2012

Penyampaian Hadiah sekolah Kakak Part 1

Rabu 21.11.2012
sekolah kakak ada buat
penyampaian hadiah
aku pon pi jugak , kesian pulak kalau tak pi
sebabnya kakak masuk
pertandingan menari
balik dari sekolah asyik berlatih ja
ajak adik menari sekali
he...he...
 
 
kakak tengah kusyuk

 
adik pon aku bawa jugak pi sekolah

 
adik tak kisak, suka berkawan
dia seronok


 
hadiah-hadiah yang cikgu nak bagi

 
adik pon duduk sekali dengan sekumpulan  pelajar tadika tu

 
baju kuning tu la pengetua sekolah kakak

 
adik diam ja, tunjuk minat

 
hamper pon ada, yang nak diberi kepada pelajar



 
adik  tumpu perhatian 

 
kawan-kawan kakak

 
masa nih tengah buat quayer (betui ka aku eja)
lau ABC & DENG DONG BELL
syok jugak tengok gelagat depa
 
 
kakak dapat hadiah Galakan
sebab dia sorang ja 3 tahun

 
bestnya...turun pentas bawa turun hadiah & hamper sendiri
nampak ja kecik, tapi kuat
orang lain semua cikgu tolong bawa

 
dah siap nak buat persembahan

 
tengah tunggu turn

 
buat persembahan, menari

 
pandai jugak kakak menari

 
masa ni dah nak tamat

 
cikgu ada buat jamuan ringan
makan dulu , perut pon dah bunyi pagi tak makan
menu : bihun goreng, koey teow, mee, maggi
air oren & sarsi

 
balik dari sekolah kakak terus pi Jusco Bandar Perda
Shoping he...he..
nak tau aku shopping apa
nanti aku story
 


9 ulasan:

::NureeN:: berkata...

sronoknya....
kita kita depa tersenyum hepi kan.. x sabar ellesya plak.. bln dpn baru start tadika..

pasal playground kat queensbay tu mmg mahal sbbnyerr playground tue sgt2 la besar.. mcm2 mainan ada.. papan luncur saja 3 layer
nak tgk besarnya PG tue bleh singgah cini

http://nureenasir.blogspot.com/2012/07/bila-hati-tak-keruan.html

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

(",)..
seronok bila tengok depa happy
erm...bualn depan adik pon nak start sekolah jugak

erm besar gak, tapi kenapa kalau ibubapa msuk kna ++ duit, lagi mahai la 20++ huuuu...huuu...
nti klu ada pi tanjong nk try lah

Mimie Najib berkata...

amboi..tecik2 dah dapat hdiah ye..seronok budak2 nak bersekolah.. :)

comelnya mama dia.. ;)

PinkUmmi berkata...

meriahnya

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...

tq (",)
bersyukur denagn ciptaannya.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tengok depa meriah, kta pon sam-sama meriah

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

amboi takut tgk pengetua dia, cekak pinggang,hahah

comel kakak n adik,,hehe dpt adiah lagi,,tahniah =)

Si Matatajam berkata...

Comelnya Si Kakak..pandai dia menari....tahniah kakak sebab dpt hadiah..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

TQ..acik M

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...