Selasa, 20 November 2012

Nama Gelaran Part 3

(",)..
Kajol
lawak kan, muka aku sama
kajol ka
aku rasa tak sama

lepas aku dok asrama
dari form 1 - 3
aku pindah , sebabmya
aku tak mau ambik SMRA (",) form 4
dengar kata susah
nak hafal macam-macam ayat
ngeee..

aku pindah kat sekolah yang
paling dekat ngan rumah aku
pi sekolah naik bas sekolah
he..he...

masa balik sekolah
kongsi bas ngan budak
sekolah rendah
ada sorang budak tu
darjah 4 @ 5
aku naik bas terus dia panggil
aku Kajol
lepas dari hari tu
hari-hari dia oanggil
aku Kajol
ha...ha...

lepas form 5, tak dengar dah la
orang panggil aku nama tu
sebab tak naik bas ngan
budak tu dah
dah habis sekolah da...
(",)

2 ulasan:

Mimie Najib berkata...

huiii, bnyk nya nama pnggilan..kadang2 tu, pelik2..haha..sama cam sy la..ntah tang mna yng sama ngan kajol..nangis kajol kalau tahu..ahaha

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie..

tu ar...he..he...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...