Ahad, 18 November 2012

Lega...

hasil titik peluh aku
dah jumpa
boleh senyum puas...
(",)
 
kelmarin suh mertua
pi bising-bising
waktu sembang ngan jiran-jiran
 
 petang tu dia saja
pi dok belakang rumah dengan orang sebelah
tengok orang sebelah tu
jumpa rantai tangan tu
 
yang hairan
mertua dah pi cari kat tempat tu
banyak kali tak jumpa
ni macam mana boleh ada pulak
 
"aku & mertua agak mesti orang tu pi letak
lepas bising-bising nak buat bagi sakit, orang yang ambik tu"
 
alhamdulillah jumpa...
lepas ni nak simpan, masa tertentu ja pakai


5 ulasan:

Mimie Najib berkata...

rantai tangan emas ke yng hilang tu?
adush, klau hilang terus, naya je nak kena beli baru..

QasehnyaRania berkata...

la pulak..cam ner leh hilang tu..gelang emas ke?

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...erm rantai emas anak.
tak tau la cam na boleh hilang, masa p menengok p.cik tu cakap orang ambik.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

qasehnya rania..
yer, emas.

Si Matatajam berkata...

Mesti org tu takut kena buat la tu.. Hi hi.. Nasib baik dpt blk na

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...