Ahad, 11 November 2012

Pening

 
tengok la ni...

 
penangan 2 anak dara aku
adooi...
kalau ampa tengok ni
measti pening atau pengsan terus
ha..ha...
 
bila main
kat ruang tamu sepah ruang tamu
bila main dalam bilik
sampai tak cukup ruang nak
sepah....
 
ni baru 2
kalau 3-4 aku tak tau la
mesti nasuk hospital
terus
 
anak-anak hampa
macam ni tak?
(untuk yang ada anak la)

8 ulasan:

Nurul Aini berkata...

Comel je tengok telatah diorang..hahaha...habis bilik bersepah..sabor je lah akak ye.hehe

Mimie Najib berkata...

rajin nya 2 beradik ni mengemas..hehehe..
agk2 nya esk2 sy dh ada anak pun msti rupa ni jgk..hehe..pakej ala2 tarzan kut..haha

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nurul aini..
erm memang sabar (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie..
ha..tau tak pa.
besedialah dari awal (",)

F.A.R.A.H.W.A.H.E.D.A berkata...

mengemas nih sis.... rajin anak-anak dara sis mengemas... ^_^

saya tak tau lagi macam mana...sebab belum jadi mama lagi...ekekeke... tapi hopefully nak jadi mama lah in anytime soon... InsyaAllah...Amin...

btw, suka la tengok bilik diaorang... sebab pink... ekekeke...boleh geng ngan Aunty Fawwa dia nih...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

farah..
menegmas la sangat

nti boleh la rasa cam na (",)

Dianaa berkata...

hehe memang masak ah kalau ada anak. rumah tak pernah nak kemas *belum kawin, tp dah tau macam mana rasa sbb jaga adik*

sis, tulisan kat sini kecik sangat. susah nak baca. apa kata kalau besar kan sikit? cuma bagi cadangan je. maaf ye :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

dianaa..
tak pa dah ada pengalaman.
nti ada ank sendiri dah lali kan tengok mcam ni

ok..noted (",)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...