Sabtu, 24 November 2012

Bertayar 2 La Kami


disebabkan keta masuk workshop 
naik tayar 2 la kami
nak balik kampung
nasib baik dekat
tu pon dah lebih muatan

nasib baik la adik ada rumah mertua
sebab siang mertua yang jaga
kalau tak, tak tau nak letak mana
he...he....


belakang kakak tempat duduk aku
yang secoit
nasib la aku kecik
kalau besar pakai tak muat

husband pon baru balik keja mas tuh
tak mandi lagi, berlemuih..
(",)


15 ulasan:

Mia Kassim berkata...

hati2 dan semoga selamat sampai.....(^_^)

Nurul Aini berkata...

ala..kesiannya..hehe..comel je. semoga selamat sampai. ^___^

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mia..

tq (",)
nasib baik kampung tak jauh, 15 minit je

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nurul aini ...

Tq (",)

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh nasib baik tak jauh kampung tu kan kak =)

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

heheh nasib baik tak jauh kampung tu kan kak =)

eita berkata...

hati2 lah bawak muatan lebih tu..
kadang tu orang ni bawak kenderaan tak tengok kita yg tayar 2 ni

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

norshahfeza..

ya la 15 minit je, kalau jauh tak balik dah (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

eita..

erm...tq (",)

Rina Ellisa berkata...

nsib baik kampung dekat kak.. :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

rina elissa..

tu la, klu jauh tak balik la (",)

PinkUmmi berkata...

muatan lebih nih

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tu la psai..
nasib baik tak dak polis

Mimie Najib berkata...

alahai..romantik ni kak..hehe

sabar ye kak..dugaan.. Allah maha mengetahui segalanya..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...

yup (",)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...