Selasa, 20 November 2012

Nama Gelaran Part 2

nama gelaran no.2 ni
"diberikan" masa aku sekolah menengah
start form 1-3

kat sekolah
aku rapat ngan sorang kawan ni
nama macam aku jugak
nama aku mazliza
nama dia maliza
nak sama kan , sama-sama panggil liza
kami memang rapat

kadang orang keliru
paggil liza ni , liza tu menyahut
last-last depa panggil
liza kembang 1, liza kucup 1
he...he...

liza kembang tu aku 
liza kucup tu kawan aku
tapi, kami sama-sama panggil liza ja
setengah orang panggil 
liza razak (aku) or liza azmi (kawan aku tu)
(",)

lama tak jumpa dia
tahun lepas jumpa sekali
tu pon x sempat sembang
rindu kat dia

tau rumah mak dia, tapi
takut dia pulak tak da
sebab dah kawin tak duduk ngan
mak dia dah
  

12 ulasan:

Mimie Najib berkata...

alahai..macam gelaran nama sis..hehe..kalah retis..

Sue-Rya Qistina berkata...

wah wah..mcm2 gelaran kan. hehehe

:: Mrs.Eady :: berkata...

kekekeke..kelakar pulak! :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie...
erm, macam-macam .. ada lagi 3 jangan tak tau (",)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sue rya..
banyak..kekadang tu nak marah pon ada, tapi tak marah pon.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Mrs.eady..
kelakar kan (",)

Nurul Aini berkata...

hehe..macam-macam gelaran ye.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nurul aini..
(",)

ELY FAUZIANI ISMAIL berkata...

Comel je ade name gelaran gitu.tpi slalu kn bla tersame name org akn create name baru sbb xnk confius :-)

PinkUmmi berkata...

lahai de kembang kuncup pulak ye

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ely..
ya la, disebabkan nama saya sama ngan kawan baik say amas tu, jadi dapat lah..he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

pink ummi..
aha...semua tu kwan yang bagi nama (",)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...