Selasa, 15 Januari 2013

Strawbery Farm Cameron Highlands : Best

Assalamualaikum


nak kongsi pic cameron lagi :)
 
 

 
jom..tempat ni memang tinggi
nak turun dia masyaallah,..rsa cam nak terbalik keret (curam)
 
 
adik & kakak
 
 
ibu pon tak lepaskan peluang :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
kakak & adik seronok

 
tudung coklat mertua & tudung purple my mom :)
 
 
hai... aku ler :)

13 ulasan:

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

best nye makan strwbery freshhhh

Mia Kassim berkata...

mesti sedap dapat makan strawberry yang baru di petik kan....hehe

QasehnyaRania berkata...

bestnya:D

header baru :D

miz ruha berkata...

bestnya gi cameron... ^_^

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cik

mkn kat sna memang best, dari bwa balik mai sini :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mia

sedap..tapi, yang sedihnya tak leh petik sendiri sebab buah dah habis. waktu pi tu dah hjung2 cuti, hbis la orang petik

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

qasehnya rania..

header budak2 ja :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

miz ruha

:)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

miz ruha

:)

Kesuma Angsana berkata...

mmg bestlah.. Done clik2

Haryati Faizal berkata...

beshnye...

Nurul Aini berkata...

bestnya dapat pergi sna..saya orang pahang tapi tak pernah pergi..hehe..kesian.

Mimie berkata...

seronoknye

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...