Jumaat, 25 Januari 2013

Hamid Restoran Hat Yai

Assalamualaikum

pasal makan kat Hat Yai pulak
masa pi Hat Yai hari tu tak makan kat Hotel
cuma breakfast ja makan kat hotel
kami makan kat luar, tapi tak campur la dengan staff2 chinese
sebab depa pi makan kat restoran makanan cina

dalam pekan Hat Yai tu ada 1 restoran muslim ja
Hamid Restoran Hat Yai
kebanyakan pelayan Hamid Restoran Hat Yai ni
oarang Pattani, ramai yang boleh cakap melayu, senang la kan
tak la jadi macam ayam & itik .. ahaks :)

Hamid Restoran Hat Yai ni
betui-betui tengah pekan, dekat pulak dengan kami punya Hotel
senang... :)
apa kami makan??
jom layan...


:)




sempat posing sebelum makanan sampai


Officemate (K.Shida)


walaupun depa pakai putih semua, tapi tak nampak kesan kotor pun
bersih :)




kami berdua ja makan .. peace :)


siakap masak masam manis


brokoli goreng udang


Tom Yam ..
(kalau nak yang merah kena pesan, kalau tak depa bagi putih punya Tom Yam)

9 ulasan:

Anum berkata...

nyum2

Mia Kassim berkata...

Meleleh air liur tengok tom yam tu.....

Nieyl berkata...

sedap nyer la brokoli tuh..ish...

Amanda Suria berkata...

maknanya kat sana x susah la nak cari makanan eh...terserlah muka hepi Maz dapat jenjalan...

Farah Waheda Wahid berkata...

dari pengalaman sendiri...memang sedap makan kat sini dan memang x susah nak berkomunikasi... ^_^

Mimie Najib berkata...

fuhh, tomyam..hehehe..sedap tu kak..

Haryati Faizal berkata...

ermm sedapnye...

Mimi Azirah berkata...

sedapbye..nyum nyum

QasehnyaRania berkata...

thai punya tomyam mmg sdap.
tak cuba ming kam

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...