Khamis, 10 Januari 2013

Chenta Hati Kami

Assalamualaikum

dah sebulan lebih chenta hati kami pi
chenta hati kami pi tinggalkan kami buat sementara
chenta hati kami akan balik, tapi tak tau lagi bila
rindu jugak kat chenta hati kami
walaupon kuat meragam, tapi kami tak kisah
tetap sayang dia

pernah terfikir nak nak ganti chenta hati kami
dengan yang baru
tapi, rasa sayang pulak, lagipon la ni ramai yang
cari macam chenta hati kami
sebab chenta hati kami jenis yang "kuat"
cancel terus nak tukar chenta hati kami dengan yang lain

tapi, chenta hati kami dah comot
tak caya
tengok la





















14 ulasan:

SURIA AMANDA berkata...

mak oi menakutkan la...terbakar ke apa ni..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

suria amanda
he..he...nak cat baru la akak :)

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

tak yah tuka lah...cuma hantar jew kat workshop..cat baru..cantik apeeeeee

LiLy @ MaMaQiStInA berkata...

Dah siap pasti Cantik ni..berwajah baru.. ^^

Haryati Faizal berkata...

pasai pe jadi lagu tu????

Mimie berkata...

OMG OMG OMG....nape ngan keta nih?

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cik

tu la igt cam tu la, tu yang hantar pi cat

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

lily

erm boleh la, tak secantik keta mewah :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

haryati & mimie

kat workshop keta tu, hantar cat. diorang dah buang cat lama sebab tu jadi cam tu :)

Si Matatajam berkata...

Lepas cat tu cantik la chenta hati tu nanti

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

k.M

tak sabar nak tunggu dia keluar :)

Deq's Qienz berkata...

wahh tuka baju baru..suke la dia..hehee

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

deq

ofcos suka :)

Mimie Najib berkata...

hahaha..bukan kemain chenta hatinya ya kak.. agak dah..msti kete.. tak kan nak pisah ngan ank2 pula kan..hehe..

waaah, pasni berwajah baru chenta hati akak sekeluarga.. ;)

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...