Khamis, 11 April 2013

Teluk Batik

Assalamualaikum....

Layan Teluk Batik :)
 
 

 

 

adik takut air

tunggu ayah buat istana pasir

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

kat mana-mana pun kena duit :)

cantik kan...
 
 
 


17 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hapy time

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

yeahh... :)

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

Asal adik tu nanges..hehehhe
best nye spent tyme dgn famly tercinta :)

Farah Waheda Wahid berkata...

happy princesses berdua tu... ^_^

Bin Muhammad berkata...

Lama dah tak ke Teluk Batik...masih cantik seperti dulu dan sudah maju serta byk kemudahan.

Haryati Faizal berkata...

cuaca cam panas terik je maz...

Kakzakie berkata...

Nampak cantik dan menyeronokkan Maz. Adik memula aje takut air tak lama lagi besar sikit bila dah mandi tak mahu balik:)

Kesuma Angsana berkata...

seronoklah anak2 yer !

Mimie Najib berkata...

syoknya bercuti tepi pntai..hehehe

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

nangis..diusik kakak :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mmg klu jenjalan happy ja depa mcm ibu dia jugak :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sy x pernah pergi langsung, pertama kali
hikk....hikk...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

panas...tapi, tak terasa sb angin pantai

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tu la...ank sedara pun mcm tu, skrg umr 5 thun. tiap2 minggu nk pi laut

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

:)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

:)

Dianaa berkata...

macam tak ramai je, mesti best kan?

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...