Khamis, 25 April 2013

Samsung Galaxy S4

Assalamualaikum....

samsung ni asyik keluar smartphone baru ja,...
dah nak terpengaruh...asyik tukar smartpnoe ja





Specifications

Network/Bearer and Wireless Connectivity

  • GSM 3G | HSPA+
  • EDGE / GRPS (850 / 900 / 1,800 / 1,900MHz)
  • HSPA+ (850 / 900 / 1,900 / 2,100MHz)
  • Wi-Fi: 802.11a/b/g/n/ac HT80
  • Wi-Fi Direct available
  • Bluetooth 4.0: PBAP, PBA, A2DP, AVRCP, HFP, HSP, OPP, SAP, HID, PAN, MAP)
  • NFC available
  • DLNA, MHL 2.0 support
  • KIES, KIES Air support

Display

  • Full HD Super AMOLED
  • 16M Colour Depth
  • 5.0" Display Size
  • 1920 x 1080 Resolution

11 ulasan:

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

hewhewhewwww.....tu lah,,cik pon bape hari ne dok verangan nak tuka hp je..alahaiiiiiii...ne sume samsung punya pasai kah ne.hahhaa

::NureeN:: berkata...

klau nk ikutkan mmg, kita tak terkejar.. klau pulus byk mmg bleh tukaq la hehehe...

*yup, tu kakak nureen, org yg sama nureen dok iklankan hari2 yg kat bwh tue hehhee

Nurzakiah Hanum berkata...

moning sis
singgah pagi

Mia Kassim berkata...

Hp lama masi ok.....hehe (pujuk hati ni)

Zee Suhaini berkata...

nasib baik la jenis tak gila gajet sangat..kalo tak mau pokai ni..

Sue-Rya Qistina berkata...

mujurlah saya bkn jenis gila gajet. hp yg lama masih ok lagi. hehe

Mimi Azirah berkata...

nsib baik sy dh beli note 2..kalo x kompom sy bli hp nih..huhuhu

Mimie Najib berkata...

nasib sy ni xreti bab2 fon canggih..kalau x menangis airmata drah la nak jgk bnda tu..hehehe

eita berkata...

tak terbeli sudah nyer..banayk sangat kuar yang baru

Haryati Faizal berkata...

cepatnye model br keluar... sib baik la yati bukan jenis yg gile hphone...guna la apa yg ada ni

Si Matatajam berkata...

2199 banyak lagi nak kena kumpul duit ni..hu hu -.-'

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...