Khamis, 18 April 2013

Peneman Setia Di Ofis

Assalamualaikum...

kat ofis aku ada peneman setia, kalau tak da memang aku tak boleh nak hadap komputer.
kekadang buat keja pun tak boleh, kalau peneman setia tu tak da...

he..he... jangan salah faham. peneman setia aku tu sebenarnya ni la :

Asam-asam kering :)

kalau tak da ni memang tak boleh buat keja, mata asyik nak tertutup ja.
tambah pulak kalau malam sebelum pagi (hik..hik..betul ke ayat) tidoq lambat, memang parah la kalau tak da asam-asam ni

19 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

uhhhh tak mkn asam..

Zee Suhaini berkata...

tak suka sangat asam..kalo jajan laju jer..hihi

el berkata...

seriyesly lama x mkn asam2 ni ..caner leh lupa hahaha

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

2 pon pabret cik jugak..hahahahahaa

#psttttttt....dah banyak perubahan dekat blog ni..

Mia Kassim berkata...

Jajan wajib ada dalam laci di opis...hehe

Kakzakie berkata...

Kakak pun ada juga Maz. Sekarang kakak ada kismis, gula-gula, kacang gajus. Asam-asam kakak kena kurangkan buat masa ini dah tua kena ikut nasihat doktor walau sebenarnya kakak suka...

Bin Muhammad berkata...

Kenapa ye...kalau pompuan suka makan asam?

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Ms.Eady..
Ya ka x mkn asam, pastu pregnanat cam na..klu saya pregnant lg byk mkn asam :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Zee Suhaini..
Asam menamambahkan mood..sedap

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

el..

he..he...klu pregnant mesti igt

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cik...

a'aa... ada prubahan, ada prg tlong buatkan. nti sya story

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Mia Kassim..

Good...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

KakZakie..

atas nasihat doc kna ikut kak..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Bin Muhammad..

memang lumrah.. :)

Mimie Najib berkata...

kalau sy bukan kata asam, mknn yng knyng kn perut terus.. hihihi

Mimi Azirah berkata...

mesti kne ade kudapan kan kan kan

Ibu Lala berkata...

dulu ms bujang bujang suka sgt mkn asam ni. lepas kawin dah x minat. hubby pulak yg suke. selalu ada stok kat rumah.

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

saye pon minat asam2 kering ni,heheh feveret

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

saye pon minat asam2 kering ni,heheh feveret

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...