Khamis, 11 April 2013

Lumut Perak

Assalamualaikum...

masa pi Teluk Batik hari tu
singgah sat kat Jety Lumut, permandangan dia cantik...
husband aku cakap depa dah buat lain (upgrate)
masa husband aku pi lebih kurang 5 tahun lepas
tak berapa cantik lagi
la ni dah cantik...
 
tak sempat nak ronda kat situ
sebab anak-anak dok sibuk nak pi mandi pantai dah
hanya sempat beli benda-benda ni ja
 
Jeruk....

 

 

makanan ringan @ kering
 
yang bestnya..adik2 kat kedai tu cakap aku adik wardina
(kah..kah...gelak perasan)
apa lagi.. gelak sekali la..he...he...
 
pastu siap ngorat lagi
aku cakap anak2 & husband tunggu dalam keta
boleh depa kata "anak & suami angkat ka"
 
aku ni tua dari hampa la adik2 Ooi...
"nampak sangat aku ni nampak muda kan :) "
 
perasan...uwekk....wekkk..

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

syoknya

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

:) ..

Mia Kassim berkata...

Bestnya jalan2....
ada iras2 jugalah...hehe

::NureeN:: berkata...

tak pernah smpi cini lagik...
bestnyerr... mcm2 ada

Mimie Najib berkata...

amboi kak..glamer la pasni..awat akk xcakap xmo minta sain ka..hahaha

*mmng dah lain jeti tu kak.. sy pergi 2 ke 3 tahun lepas nmpak perubahannya..

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...