Isnin, 15 April 2013

Kakak Dah Potong Rambut

Assalamualaikum...


semalam baru ja potong rambut kakak, aku sendiri yang potong :-p
sebenarnya dah lama dia minta nak potong, dari minggu lepas lagi. tapi, aku buat tak tau ja..

bukan apa...rambut kakak dah panjang sampai pinggang, cantik... atas lurus bawah curl gulong-gulong tu. aku sendiri sayang nak potong..sabar ja la.

tapi, dah dia nak potong nak wat macam mana kan..dia cakap rimas. aku tengok pun kesian, kadang-kadang tidur tu sampai berpeluh-peluh.



***Rumah mak tok sebelah husband


17 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei2

aiman mania berkata...

rambut pnjang sesuai dengan budak-budak..tapi,kalau dia nak kerat nak buat macam mana..heeehee.. :)

Sue-Rya Qistina berkata...

mcm saya pun potong sendiri jugak. kalau anak dah sekolah, lebih senang potong pendek je. senang nak urus

Kakzakie berkata...

Memang sayang sebab kakak pun suka tengok anak-anak berambut panjang tapi dia tak selesa agaknya tu yg nak minta potong pendik sikit.

Haryati Faizal berkata...

seronok ye ada anak ppuan... boleh ikat2 rambut, belikan baju gaun...

Bin Muhammad berkata...

Tak pe...rambut boleh panjang semula :)

eita berkata...

sayang gi potong rambut...

Mia Kassim berkata...

Saya suka rambut anak panjang tp klu dorang dah rimas terpaksa potong jugakan....huhu

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

TQ... :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ya la..kalau ikutkan saya xmau potong. tu pun dah tangguh 2 minggu, bru potong.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

saya suka rambut kakak panjang, cantik... tapi pendek nampak comei jugak :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

erm...dia cakap dia rimas

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

erm best...x per mungkin lepas ni no 3 punya awak dapat pompuan :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

betui tu :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sayang memang sayang..tapi, nak wat cam na

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ya la...terpaksa potong jugak la

Si Matatajam berkata...

Cute la kakak... Lebih selesa kan..

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...