Selasa, 23 April 2013

Bankrap la Ibu Kalau Macam ni

Assalamualaikum...

Pi watson, asal nk beli 1 barang ja, pi ngan anak-anak boleh jadi 10 barang


Asal nak beli air untuk lens saja, dah bertambah 2 vitamin.
padahal kat dah banyak jenis vitamin

tengok tu, dok pilih lagi..

19 ulasan:

Mimie Najib berkata...

mmng blh bnkrap kak..haha

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

tak pe lah...anak-anak kannnnn...cik pon mcm tu jugak..bia pon dah tua...hahahhahahhaa

Nurzakiah Hanum berkata...

suka budak2 nie

Amanda Suria berkata...

Dania pun mcm ni...memang bankrup dah rasanya kalau shopping sesama dia..

Haryati Faizal berkata...

toksah kata maz je... yati pun camtu gak... asalnya nak beli sket je tp bl dah anak2 pun ikut sama...ermm...banyak pulak kene kuar duit...

eita berkata...

kalau bawak budak2 memang bankrap..hahhaha...

Bin Muhammad berkata...

Tidaknya bengkraplah...semua pun bukan utk org lain, utk anak2 sendiri kan :) Ikhlas tak ni...hehe

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimie..

tau tak pa :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cik..

he..he...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

hanum..

suka ler, main pilih je :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

kak amanda..

nama pon anak pompuan kan... macam kita jugak :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

yati..

selalu sangat

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

eita..

he..he..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

bin muhammad..

mmg la ikhlas utk anak-anak

Mimi Azirah berkata...

muahaha..anak anak nih bese la kan

Nasuha berkata...

Jom join segmen, ga, contest ni.
Hadiahnna awesome.

http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/segmen-topup-24-jam-by-emas-putih-part-2.html

http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/giveaway-canon-camera-by-miraa-hussin.html

http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/april-may-giveaway-by-nabila-medan.html

http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/april-edition-giveaway-by-dysha-sahhir.html

http://sigadisoptimis.blogspot.com/2013/04/mini-segmen-by-diyanahani.html

Sue-Rya Qistina berkata...

sama jugaklah ngan anak2 saya. x abis yg satu botol tu, mintak yg lain pulak. hehehe

are_lin@yu berkata...

wahh plh jgn xplh..hihi

NORSHAHFEZA HAMSAN berkata...

hahah biaselah tu kalau ajak budak2 kak,,adik2 saye pun cmtula

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...