Rabu, 10 April 2013

Laksa Bukit Gantang - Terbaik :)

Assalamualaikum...

Isnin hari tu sebelum pi Lumut & Teluk Batik
kami singgah Bukit Gantang
makan Laksa Pusing @ Laksa Beras
memang sedap, dapat pulak kat hantu laksa ni :)

Laksa Beras ni buat dengan tepung Beras
pastu letak dalam acuan & pusing
aku pun boleh buat, tapi malas
sebab buat dia renyah, tapi makan sedap
kuah dia resap ke dalam laksa



tengok tu, mangkuk besar

sedapnya...

tak pedas sangat, anak pun boleh makan
nak pedas ambik cabai melaka lebih he..he..

kakak





ni la acuan dia
**ambik dari pak google yer :)

selalu buat kami tersenyum  :)

Peace...



16 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sedap kan anum pun pernah makan situ

Sue-Rya Qistina berkata...

wahhh..nampak sedap tu. kuah nampak pekat :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

memang sedap :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

erm..sedap

Kesuma Angsana berkata...

Mmg nampak sedap, kalau ada kesana boleh cubalah !

Haryati Faizal berkata...

betul tu klu dpt kat antu laksa semangkuk pun tak cukup...hihi

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

hik..hikk..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

klu ke bukit gantang jgn lupa, klu x jumpa sy blh tnjukkan :)

Si Matatajam berkata...

My feberet ni..Nasib baik baru ja buat kemarin..Kalau tak, mau terlioq lagi ni..hi hi

Dianaa berkata...

perghh, laksa tuuu. dah lama tak makan laksa T__T

lizz berkata...

ermmm sedapnyer laksa...terliur...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

he..he...nasib baik kan

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

sedap...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

:)

Mimie Najib berkata...

adoi kakkkk, sedapnya laksa..mana nak cari malam2 gini.. dah la ngah lapaq..
terliur aihh.. ;)

Tanpa Nama berkata...

salam maz....

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...