Selasa, 26 Februari 2013

Teh Tarik Kaw Gila

Assalamualaikum

pagi ni macam biasa
aku berhenti beli basi lemak & kuih
kat m.cik area tempat keja aku tu
pastu hati ni tengok teh tatik dia macam menarik
aku bungkus 1

sampai ofis selesai makan nasi lemak
tuang teh tarik dalam mug
adoi..... boleh kencing manis kalau minum macam ni hari-hari
macam tumpah susu 1 tin ha...ha...


aku tuang sebungkus penuh 1 cawam ni
tapi dah tak boleh nak pi, sebabnya manis sangat


aku tambah lagi air panas = penuh
stll lagi manis ...
"tak bankrap ka m.cik tu ar"


21 ulasan:

Farah Waheda Wahid berkata...

agaknya betul2 susu 1 tin tumpah kot sis?

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

FARAH...

maybe :)

Nurzakiah Hanum berkata...

bestnya

QA's ~ mamapapa berkata...

Ahahahha!!agaknya klau betul..bolehla bancuh air baru drpd yg seplastik tukn..jd sejug plak :)

:: Mrs.Eady :: berkata...

wahhh hujan-hujan ni syok kalo dpt nie..

nik ros berkata...

dia letak apa sampai manis sgt tu.hehe

Haryati Faizal berkata...

tak biasa buat air kot, sbb tak bley nak budget susu byk mana...

SURIA AMANDA berkata...

kena hantar kursus buat air tuh...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

best ke mnum mnis..akak x boleh la :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mmg sparuh dri air tu sy tmbah air jdi 1 cawan balik

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

he..he..
syok mmg syok, tp mnis sgt tekak xleh trima :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

rsa susu yg lbih..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tapi, m.cik tu tiap2 pg jual air & nasi lemak
1st bli jdi mnis plak

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

he..he...
ada ke khusus bt air kak :)

eita berkata...

agak nyer pagi tadi lori gula terbabas kot..tu yang manis sangat tu

Nurul Aini berkata...

saya pun kak..tak suka manis sangat..sedang2 je..Saya suka teh ais..hehe.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

bukan lori gula, tapi lori susu
he..he...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

ni sb bli pg..teh panas
tiba2 nk bli pg td, tgk mnis plak

rohayu osman berkata...

boleh rugi makcik tue wat lebih susu... hehehe...

Mia Kassim berkata...

Agaknya dia bubuh setengah tin susu pekat tu...hehehe

Mimie Najib berkata...

kak, jangan amalkan selalu tau..nanti boleh kena strok.

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...