Isnin, 25 Februari 2013

Bila Aku "Ber" Peplum :)

Assalamualaikum


he..he... dah lama teringin nak pakai peplum ni
hari tu masa pi Hat Yai ada beli sehelai "peplum"
bagi aku cantik
(mesti la kan, kalau tak aku tak beli)
 
aku pakai peplum tu masa aku pi kenduri kahwin
kawan aku kat Taiping
bila dah pakai nampak cam pelik la pulak kan
kah...kah....
nak tengok ... jomm ....
& silalah kutuk k.. :)

 
sempat lagi bergambar ngan keta baru cat baru

 
kawan yang kawin tu :)
pelik kan aku pakai peplum

 
anak-anak aku pon nak bergambar jugak

 
pasangan pengantin

 
 
 
  
 


8 ulasan:

rohayu osman berkata...

sweet je.. teringin jugak nk pakai peplum nie.. tapi untuk bby yg BF tak sesuai kan.. susah nk selak2.. hehhee..

Kesuma Angsana berkata...

cantiknyer kalah pengantin hehehe

Nurul Aini berkata...

Cantiklah kak..akak kecik molek..hehe.

Haryati Faizal berkata...

ok je lah... maz... cantik je pki bj tu...

Amanda Suria berkata...

ok jer akak tgok Maz pakai peplum..

QA's ~ mamapapa berkata...

Comel je..blm try lg peplum ni...

Cinta Misteri berkata...

nak kutuk apanyeee...ok lah peplum ni. masa wedding adik CiM kelmarin pown, dua2 rumah CiM pakai peplum. dpt laaaa katup skit pungkok yg busat tue...heehe

Mimie Najib berkata...

apa yang nmpak pelik kak? xde yang pelik pun..

*tahniah buat pengantin..comel kawan akk tu.. ^_*

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...