Rabu, 6 November 2013

Mom & Kids Fair @ PISA Penang 2013





Errmmm...
memandangkan aku dah nak masuk 7 bulan minggu ni
excited la nak pi beli barang baby
tambah pulak nampak banner Mom & Kids Fair kat PISA 01-03 nov 2013
lagi berkobar-kobar la nak pi menyoping

tapi sayangnya....bila sampai ja kat PISA
rasa sungguh menghampakan, tak banyak barang pun
yang bayak ofrer stroller baby ja...
barang-barang yang lain tak dak pon, baju baby pon tak dak
atau mungkin aku yang lambat..
masa aku pi tu dah last day, hari ke 3



Kakak & adik seronok dapat bergambar ngan si beruang ni :)
adik tu sebenarnya takut..

ni ja yang dapat aku rembat "tommee tippee bottle"
yang kecik 5oz RM23 , yang besar 9oz  RM27
sebelum ni aku tengok kat super kecik RM34.90 besar RM43.90
jimmmaattt....

tengok muka adik tu.,....masa nak balik
muka merajuk, sebab husband x mau dukung dia
nak berjalan mana asyik nak dukung ja...pengsan..
aku memang tak dukung dah..

12 ulasan:

Anum berkata...

seronoknya

Cik Puan berkata...

seronok nye biole start shopping barang baby..Bile lah cik boleh rasakan pengalaman tu ye..hihihih

Qashmere berkata...

Waaaa bestnyaaaaaaaa.....kalau dekat memang best

wantie berkata...

dah lama tak pergi sibukkan diri bila ada offer kat PISA.

Mimie berkata...

lama xsinggah blog maz...
maz sihat

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

hanum : best, tapi tak banyak barang.

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

cik : saya doakan cik. sabar yer :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

qashmere : :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

wantie : ni pun pi sibik2 last2 xda apa nk di beli

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

mimi azirah : semakin sihat :)

Mia Kassim berkata...

Paling seronok bila nak shopping barang baby.......:D

Tanpa Nama berkata...

shoppping brg2 baby ni mmg best giler kan

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...