Jumaat, 13 September 2013

5 Month already

Ermmm...rasa macam sat saja. kandungan aku dah 5 bulan. perut kali ni rasa macam kecik dari preggy sebelum ni. kecik pun tak pa, janji baby sihat :)

Sekarang ni aku dah pandai makan (ada selera makan) ..
huh..nak tunggu ada selera tu menyiksa, sampai 5 bulan. lepas ni boleh la masuk apa pon dalam mulut & tekak ni. kalau tak sebelum ni makan kena memilih, kalau tak kena bau pon tak boleh..huhu..



Pic ni baru ambil kemarin...nampak x clear, sebab bilik ni waktu siang gelap gulita.
Buka lampu pon gelap


Bila dilindung dengan beg, macam tak preggy.. hehe...


6 ulasan:

Sya Mimie berkata...

5bulan dah kak? jap nya.. tp perut mcm xbape nmpk.. baby nyorok..hehe

eita berkata...

jap je kan....harap baby n mom sihat...

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

Alahaiiiiii...comei je ibu mgandung...jelous cik...

Haryati Faizal berkata...

alhamdulillah...syukur rezeki Allah

Zawiah berkata...

mmg x nampak lah perut tuh ... merenung apa lah agaknya ...

Haryati Faizal berkata...

due tahun depan la ye...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...