Jumaat, 6 September 2013

Anak Saudara Baru

Assalamualaikum...

Erm...nak cerita pasai anak saudara baru
Tapi, bukan sebelah aku. sebelah en.suami
Adik kepada laki aku dah selamat bersalin 02 sep 2013 hari tu
Dapat baby lelaki..best kan
(doa bagi aku dapat baby lelaki pulak lepas ni) hehe...

Masa baby dia lahir tu, tak berat sangat tapi normal la 2.17kg
lebih kurang berat anak aku yang no.2 tu (Adik lahir 2.2kg)
tapi la ni sihat walafiat & boolat...

Anak-anak aku punya seronok tengok baby
tapi, aku risau jugak dekat adik..dia suka lari-lari. takut plak jatuh
nasib baik la tak duduk sekali, hari cuti ja kami pi
yang kakak tu ok ja...tak kacau pn baby. cuma main sat-sat ja

erm...lepas ni tunggu giliran aku pulak
tak tau la cam na anak-anak aku nanti ngan baby depa

Muhammad Afiq


8 ulasan:

Cinta Misteri berkata...

hurmmm...masuk sini bau baby...
ehhh...you...mengandung lagi?
CiM tumpang happy...

Mia Kassim berkata...

Mesti tak sabarlah ni kan...tahniah untuk adik ipar awak...

Farah Waheda Wahid berkata...

mesti sayang dengan adik2 ni... tahniah for the newborn...

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah

eita berkata...

tahniah...
comel nyer baby...


Sya Mimie berkata...

bestnya ada bby.. :)

Si Matatajam berkata...

Khalish kalau tngok baby mesti nak main2 pegang2 baby tu..

cik azLyzah⊙.☉ berkata...

Comei je...bilr lah cik dapat rase Pnglman tu ek...huhu

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...