Isnin, 29 Oktober 2012

Nak Kempiskan Perut (",)


selepas bersalin perut kita mesti tak caktik kan
di sebabkan ramai cakap aku maintain he..he..
perasan sekejap (",)
ya la, dah anak 2 berat aku still 46kg (kurus la tu)
aku nak kongsi kat sini
tips-tips yang berguna pada ibu-ibu yang
dah bersalin atau yang bakal bersalin

kat opis hampa mesti duduk kan
kalau duduk tu perut mesti jadi macam melentur
elakkan duduk macam orang malas
duduk lah tegak, jangan bengkok langsung
pinggang tu..he,..he..
kalau yang tak biasa mesti lenguh

pastu sebelum makan minum air 2-3 teguk
lepas makan jangan terus minum air
tunggu sampai 15 minit
sementara tu berjalan atau berdiri

1 lagi, rajin la pakai girdle
sapa tak tau girdle
girdle tu seluar getah yang ketat tu
(tak tau nak explain macam mana)
(",)...
tengok la kat bawah tu
Girdle..

4 ulasan:

Mimie berkata...

Nih girdle elken ke????Saya tak pakai girdle pun saya pakai bengkung moden tuh....

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tu contoh jer...(",)
pakai setiap malam, sampai sekarang.

Si Matatajam berkata...

Bagus pakai girdle ni kan..macam Rozita Che Wan tu...melentik ja badan dia...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

he..he...

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...