Ahad, 28 Oktober 2012

Puding Pelangi

 
kelmarin tak buat apa-apa pun
cuma balik juru ja, umah mak aku
kakak aku buat bihun sup
depa bagi daging kat dia, sebab buat akikah kat anak dia
 
malam balik umah tak boleh tidur
tak tau nak buat apa
tv crita tak best pulak, astro pun tak dak
kat umah aku ni
jadi aku buat la puding pelangi ni
he..he... (",)
1st time aku buat
 
 
potong pun cara orang mengantok dah
masa buat tak menagntok lagi
lepas buat terus mengantok, dah pukul 2 lebih masa tu (",)
 

2 ulasan:

Aimi Syahirah berkata...

Sedapnye! huhu.. Ada tag sis dlm segmen.:) http://www.aimisyahirah.com/2012/10/segmen-2-terjah-follow-menaik.html

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

aimi..
memang sedap (",)
ok..

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...