Jumaat, 26 Oktober 2012

Sibuk +++ Letih

wah...baru ari ni
dapat pegang lappy (",)
kemarin balik keja
terus buat kuih raya
anakaku sorang dok dekat mak aku
sorang lagi dok kat mertua aku (",)
kalau aku bawa balik buat kuih nagan aku,
 alamat dia
tak jadi lah kuih raya aku
aku sempat buat 4 jenis
hebat kan...
ha...ha....
dalam masa 5 jam...
dapat buat 4 jenis
 
habis buat kuih kemas rumah
pastu balik umah mak aku
raya haji giliran rumah mak aku
sebab raya posa ari tu
dah raya umah mertua dulu
macam tu la
tiap-tiap tahun


4 ulasan:

Syamimi Saad berkata...

rjin nya kak buat kuih..hehe

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

erm..memang dah dah biasa buat tiap-tiap tahun raya.

Si Matatajam berkata...

Raya Haji ni semua plan nak buat kuih raya tak menjadi..hu hu..
P/s: errr nak request skit bleh, kalau leh nak minta Mazliza tukar komen ke pop up windows n remove word verification ni bleh tak..senang nak komen skit..

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

tapi..saya memang tak penah letak word verification.
ada ka? cam na nak buang?

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...