Khamis, 5 Jun 2014

4 Bulan

Baby Medina dah 4 bulan setengah
Alhamdulillah, diberi kesihatan yang baik J

Selepas demam masa umur 2 bulan ++ tu tak demam dah. Tu pun demam sehari ja esok tu baik. Katanya demam campak sebab kluar biji2 merah tapi macam ruam saja, Cuma 2 hari pastu hilang.
Perkembangan masa 4 bulan ++ ni dah pandai kunyap-kunyap bila tengok orang makan, gigit jari & barang yang ada kat tangan dia. Nak bagi makan tak berani sebab perut baby still x matang lagi. Tengok kesian, tapi sabar..

“Lagi sebulan lebih ja Baby, nanti kita makan”

Badan pun dah alih-alih dah ha…tapi macam segan, meniarap 2 kali ja pastu x mau dah. Sampai la sekarang ni. Sejak dah dah besar sikit ni minum susu pun kuat, brestfeeding dah x mau. Mungkin tak cukup, susu pun kurang.  Sebab sekali dia minum 4-5oz dua jam sekali. Kadang-kadang tak sampai 2 jam pun. Mungkin stakat tu ja rezeki dia untuk brestfeeding.

Malu-malu kucing

Suka dia..

Tidoq dengan nyenyaknya..

Yeeahhh...dah boleh

Ini budak nak tidoq dah pandai merengek

Bantal busuk tak lupa

Kalau dulu nak tidur main letak ja kat mana-mana terus lena. Kadang tengah menyusu pun lena. Sekrang ni jangan dok harap la, dah pandai mengamok. Kena tepuk-tepuk bagai baru nak tidur. Tapi still tak naik buai lagi, nanti x tau kot2 dia nak naik.

 

4 ulasan:

::NureeN:: berkata...

dh 4bln yerr
kejap jerr... nureen dh lama x singgah cni
x sempat sgt.. n3 pon draft huhuu...

eita berkata...

tahniah....kiut sangat....
lama tak singgah sini..tau2 dah bersalin..baby pun dah 4 bulan..huhuhu...

QasehnyaRania berkata...

cutenya medina
dh 4 bulan..

Mimi Azirah berkata...

Alolo tomeinye

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...