Jumaat, 13 Jun 2014

AEON Bukit Mertajam

erm...
dengar ja supermarket baru
mesti aku nak terjah hehe...
bukan aku saja semua orang macam tu kan

AEON bukit mertajam
atau aku lebih suka panggil jusco :)
nama lama dia

aku terjah waktu kerja, hari pertama dia buka 4/6/2014
adoi...punya ramai orang
berebut-rebut nak pi
hari pertama kan...mesti banyak offer
aku pon kejar offer jugak ahak...

masuk ja parking dah jem
sampai pusing 5 kali baru nak dapat
nak masuk parking dalam memang tak la...
kereta beratuq sampai bawah
pusing gak la kat luaq tu sampai pening & jumpa parking

aku ni bukan apa saja gediks gak
nak pi AEON tu dah tau orang ramai
padahal bukan jauh pon ngan umah aku (x sampai 1 km)
macam la hari lain x da kan

lepas hari tu, sampai hari ni
aku x terjah pon kali ke 2 AEON
malas kira keretak kat parking
biaq la lasam dulu supermarket tu baru aku pi pulok :)



5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

x pernah sampai sane lagi

Farah Waheda Wahid berkata...

wah besarnya macam Aeon Bukit Tinggi juga nampak gayanya...

QasehnyaRania berkata...

bru buka ye..
penat gak menanti

Mia Kassim berkata...

Supermarket baru harus diterjah ... hehe

Mimi Azirah berkata...

Shopping complex bru memg rmi yg akn pergi pnye..

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...