Sabtu, 29 Mac 2014

Route 69

Salam blogger...
morning.

ermmm...lepas pantang ni
macam2 makanan mai dalam kepala otak
macam dah lama x makan

last week p makan kat
restoran route 69
kat bandar perda
apa kami makan??
Ermmm..makan burger

bukan stakat burger ja ada kat sini
macam2 ada...
makanan western ada
seafood, thai pon ada



Actually...
kami nak makan burger Abang burn
tapi tersilap order
kami xtau kna order asing
sebab abang burn tu sewa tapak restoran ja

Xpa la..len kali p lagi..





13 ulasan:

PakcikLie PCL berkata...

Dah lama tak balik utara..cuti sekolah pon x dapat cutipanjang kerja memanjang. Saya kalau ke sana mesti cari restoran nasi kadar... Lama dah x lalu bandar perda tu. Sy pernah kerja kat Bkt Minyak semasa gila2 remaja dulu hihi..

Amie berkata...

Terima kasih Maz... sudi datang dapur Kak Amie.
Baru lepas pantang rupanya ye.... tahniah! Memang masih 'panas' ni pengalaman bersalinnya... he heheh jangan lupa joint GA Debar Menanti Kelahiran tu ye...

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Kak amie..
tu la rsa nk join, tp x brksempatan lg :)

MAZLIZA ABD RAZAK berkata...

Org utara jgak ka..
Biasa la tugas kita kan :)

❤Kamsiah❤ berkata...

salam kenal Liza..thanks berkunjung ke blog akak...baru lps berpantang ya..tahniah..

Shark Kay berkata...

sama cam tempat shark kt kuantan,
beger abg burn pun sewa tempat jer,
hehe..
oder kena asing,
tp beger abg burn mmg terbaek :)

Dhia Dirham berkata...

tak pe lain kali order beger abang burn. jangan salah lagi! (:

Mimi Azirah berkata...

Nih pun nmpk mcm sedap je

Mimi Azirah berkata...

Nih pun nmpk mcm sedap je

Deq's Qienz berkata...

abang burnnnnn..glamer beger bako dia kan,

Zura@Iwan berkata...

mcm penah dgr je restoran ni..
sedapnya mknn kt sini?

wantie berkata...

nanti kalau jenjalan kat perda nak singgah la kt restoren ni. thanks ye bagi info ni.

Kesuma Angsana berkata...

selagi ada selera nak mkn layan kan ajelah.... jgn berlebih2 sudahlah hehehe

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...