Khamis, 27 September 2012

TOLONG SAYA FIKIRKAN...

tak tau
macam mana nak buat
makin hari makin banyak
buat hari ni
esok ada lagi

aku nak ajak
semua tolong fikirkan
macam mana nak buat
pusing belakang ja
nampak..mood terus malas

kalau nak ngadap
yang tu ja
lagi la malas, keja lain
berlambak-lambak lagi
yang penting
yang ni tak penting sangat
tapi, kena buat juga

kalau la
ambik orang baru kan bagus
buat keja ni
4 bulan dulu
ada la intern mai
tolong aku buat keja ni
rileks la juga aku
dalam 9 bulan
la ni depa dah tak
ingat nak ambik intern
dah kot
tension.....


THINK...THINK...THINK...


TA DA...INI LAH KEJA MEMBOSANKAN DIA ABAD  INI
KEJA YANG AKU MELUAT BUAT
SAMPAI TERTANGGUH MACAM NI
p/s : bkn x mau buat , tapi keja lain pun banyak



1 ulasan:

Mimie Najib berkata...

mak aihhh kak..awat bertimbun macam tu.. kita kat pej sorang..nasib tak bnyk cmni..klau tak confirm berkampung kat opis..hehe

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...