Jumaat, 21 September 2012

BIRTHDAY KAKAK – SAMBUT AWAL

Semalam
Aku dah p ambik kek
Angry Birds kakak
Warna Purple
Cantik … kakak punya la seronok
Senyum sampai telinga
(“,)

Masa aku p tempah hari tu
Aku tengok kek 750g
Besar jugak
Aku tempah kek
Untuk kakak berat 1kg ja
Pa ambik semalam
Nampak macam kecik

Kemarin aku Tanya
Cikgu kakak
Semua budak ada ramai mana
Cikgu dia cakap 30 ++
Aku rasa kek tu x cukup
Aku pun beli lagi 1
Tapai, beli yang siap dah la
Sebab nak tempah
dah tak sempat
kek tu pun ada cartoon jugak
cartoon POOH

Pastu pegi TESCO
Beli BALOON & TOPENG
Untuk bagi kat
Kawan-kawan kakak

Pagi ni kakak bangun
Terus Tanya
Ibu, bawa tak kek kakak
(“,)
Sebenarnya Birthday kakak esok
22.09.2012
Sambut awal 1 hari la
Birthday Kakak

KEK ANGRY BIRD PURPLE

COKLAT + BALOON + TOPENG

HEHE...

KEK TAMBAHAN

SIAP SEDIA UNTUK BAWA P SEKOLAH KAKAK

Tiada ulasan:

Baca Lagi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...